Ons Adres

Kitty Van Der Pijl
Telefoon 06 - 41583861

Vergaderingen, cursussen en workshops

Het Parochiehuis beschikt over drie verschillende ruimtes die voor bijeenkomsten, (leden)vergaderingen, cursussen, presentaties en workshops kunnen dienen.

Tijdens deze bijeenkomsten e.d. kan gezorgd worden voor koffie/thee met iets lekkers erbij en verschillende dranken. Ook kan er voor diverse broodjes en soep gezorgd worden. Aangezien de wensen bij elke gelegenheid anders is, graag hierover contact op nemen, zodat alle wensen besproken kunnen worden.

7903p182g8htj4106b3evq25hal1erm1

Voor ieder jubileum, verjaardag of feest.

Wat de reden van uw feest ook is, wij kunnen u helpen om er een topmiddag of topavond van te maken. Ook de catering van uw feest is bij ons in goede handen. Laat ons weten wat uw wensen zijn, dan maken we graag een voorstel.Wij staan open voor suggesties en eigen inbreng om de drempel voor een geslaagd feest zo laag mogelijk te houden.

De ruimte kan naar gelang aan gepast worden. Vanaf 25 tot ruim 100 personen wordt de locatie een gezellige ruimte om een feest te doen slagen.

parochiehuis nieuwkoop bruiloft

Zaal / Podium verhuur per dagdeel

Bent u op zoek naar een goede en betaalbare (oefen) ruimte voor bijv. een band, toneelvereniging, Line Dance, stijldansen, presentatie, workshops enz. kunt u gebruik maken van het Parochiehuis.
Ook is het mogelijk om de zaal te huren met gebruik van bar en keuken om uw verjaardag of feestje in eigen beheer te vieren. De tarieven voor het huren van een zaal zijn afhankelijk van uw wensen. Heeft u interesse, informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden en prijzen.

parochiehuis nieuwkoop podium

Lunch, Brunch, High-tea

Wij verzorgen ook tot in de puntjes voor groepen uw lunch, brunch of high-tea.

Alles is mogelijk en stemmen wij compleet af op uw wensen. Voor meer informatie en prijzen kunt u contact met ons opnemen.

parochiehuis nieuwkoop podium zaal1